

A digitális átalakulás felszíne alatt
Ezt az erőforrást közzétette: IBM
A digitális technológia megváltoztatta a piaci dinamikát. Az ügyfelek nagy élményre számítanak, és a digitális átalakulás kulcsfontosságú e gyorsan változó vásárlói elvárások teljesítésében. Ahhoz, hogy versenyezhessen az ügyfélközpontú világban megkövetelt mozgékonysággal és CX kiválósággal, vállalkozásának digitálisnak kell lennie.Ebben a Forrester jelentésben megismerheti a vállalati alkalmazások, különösen a nyilvántartási rendszerek (SoR) korszerűsítésének a digitális átalakulásban betöltött szerepét, és megtudhatja, miért nem elégednek meg az ügyfelek a hagyományos fogyasztói-üzleti kapcsolatokkal.Fedezze fel, hogyan használják a digitális vállalkozások a technológiát az ügyfelek megnyerésére, kiszolgálására és megtartására:Élmények javításaKínálat növeléseMűveleti mozgékonyság növeléseÉs több!
Letöltés most
*szükséges mezők
Az erőforrás igénylésével elfogadja felhasználási feltételeinket. Minden adatot az Adatvédelmi közleményünk véd. Ha további kérdése van, kérjük, küldjön e-mailt a dataprotection@headleymedia.com címre.