

Az interaktív kioszkok átalakítják a látogatók kezelését
Ezt az erőforrást közzétette: Intel
Az élelmiszerboltok pénztárától a gyorséttermi rendelésekig a világ egyre inkább az önkiszolgálás felé hajlik. Egy tanulmány megállapította, hogy az ügyfelek 75 százaléka kényelmesnek találja az önkiszolgáló lehetőségeket, 67 százalékuk pedig inkább az önkiszolgálást választja, minthogy egy cég képviselőjével beszéljen.
A vállalkozások is profitálnak. Az önkiszolgáló kioszkok sokféle módon javítják a műveleteket, ideértve a látogatók nyomon követését, az adatok gyűjtését, a költségcsökkentést és az ügyfélszolgálat javítását.
Míg az interaktív kioszkok több mint 40 éve léteznek, a technológia fejlődött, fokozva azok használatát. Ma a vállalati szervezetek forradalmasítói automatizálják és egyszerűsítik a fontos feladatokat.
Letöltés most
*szükséges mezők
Az erőforrás igénylésével elfogadja felhasználási feltételeinket. Minden adatot az Adatvédelmi közleményünk véd. Ha további kérdése van, kérjük, küldjön e-mailt a dataprotection@headleymedia.com címre.
IT menedzsment, Nagy adathalmazok, Üzleti intelligencia (BI), Adattárolás, BYOD, Informatikai fogyasztás, Felhő alapú számítástechnika, Megfelelés, Tartalomkezelő rendszerek (CMS), Adatkezelés, Vállalati forrásgazdálkodás (ERP), Pénzügy és pénzgazdálkodás, Infrastruktúra-menedzsment, Adatközpontok, Szolgáltatásszintű menedzsment, Üzleti folyamatok kezelése, Virtualizáció, Szolgáltatásmenedzsment, Projektmenedzsment, Együttműködés