Míg a vállalatok automatizált folyamatokat vezetnek a szerződés aláírásáig és azt követően, sokan továbbra is elavult és manuális folyamatokra támaszkodnak az üzleti ügyletek lebonyolításához, mint például a faxolás, a nyomtatás és a szkennelés. Ez lelassítja az üzletvitelt, késlelteti az eredményeket és kevésbé pozitív felhasználói élményt teremt. Nem így kellene lennie. Nem szabadna így lennie. A DocuSign digitális tranzakciókezelő platformja segít a vállalatoknak a folyamatok 100%-ban digitálisan tartásában az elejétől a végéig, hogy felgyorsítsa a tranzakciókat, csökkentse a költségeket, és örömet szerezzen az ügyfeleknek, partnereknek, beszállítóknak és alkalmazottaknak.
A sütik segítségével javítjuk a felhasználói élményt a weboldalunkon. Ha folytatja, akkor feltételezzük, hogy beleegyezik abba, hogy böngészője minden sütit megkapjon a weboldalunkról. Tekintse meg a sütikre vonatkozó irányelveinket, hogy további információt találjon a sütikről és azok kezeléséről